Friday, July 23, 2010

SENGAL!!!!! $$$$$



Hati aku masih tak dapat terima apa yg telah aku n dia alami..knp ada org yg sgt kejam mcm si polan ni..( identiti dirahsiakan ).SUKA berlagak dan mnyusahkan org.

SAYA mmg berlagak..sy suka beli barangan branded, suka shopping, suka manghabiskan duit..tetapi sy xsuka pinjam duit org atau myusahkan org utk kesenagan diri sendiri..
knp sy jumpa dengan si polan ni..



sy kenal die..tp sy xsuka cara die yg mcm tu..sgtt bodoh!!knp mnusia ni wujud la.cuba la ubah diri anda dgn xnmyusahkan org lain..sbb ko, aku jd mangsa..aku rs nk tikam2 je..tau x..isk isk...bunyi sgt kejam..

kalau ko tu keje xde..keje biasa je xpe..ini %^&*(($#^^^..sengal sggh..kpd awak...sila berubah yer..jgn susahkan kwn sy itu..sian die,,ok..
kerana duit manusia blh membunuh..
kerana duit mnsia blh bergaduh..
krn duit mnusia bleh bunuh diri..
renung2kanlah..

No comments:

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011