Saturday, August 7, 2010

August-PTGC




Pagi2 dh nk update blog..berkurun rasa nyer aku xmenulis..pemalas.ahaks.Alaaaa..today saturday..rmai org cuti.aku harus keje.nk bula posa.golfer ni mnyibuk je nk buat tornmnt.tensen aku.bln posa mainla 9 hole.sibuk je.myusahkan aku n pdg aku.lau teror main xpe gak.

isk aku ni emo plak.padahal mls gi keje ari ni..tp xpe.half day je.he2.Aku nk tayang tmpat keje aku la.mcm best plk..walaupun aku dh keje kat ptgc ni 8 bln..dh mcm 2thn je.xpelah yg penting masyuk..alhamdulillah..tggu pas ni.mn plk company aku nk campak aku keje.ssh gak lau contractor ni.ade je project br comfom.ade je yg kena tukar sana sini.aku no hal.yg penting ,msh dkt kl.tu je kehendak aku.he3..

PTGC..pdg golf ni susah jugak aku nk handle.tp nsb baik rmai yg support aku.condition rumput green dh lama.dh berthn2 usia nyer..dh mls aku tulis..he3..mood aku dh ilang.bila pob sudah tiba..benci2

No comments:

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011