Thursday, September 8, 2011

Berdoa,berdoa & terus berdoa

Assalamualaikum..

Fuhh rindu nk menulis.Memang dah lama sgt Liza xcerita pasal wedding preps.Banyak masalah.Sungguh berat dugaan yg Liza terima.Tp xpe semuanya ada hikmah.Liza nak mendirikan masjid,satu perkara yg sgt baik,jd Liza kena mengharungi,menyelesaikan,bersabar dgn apa yg telah berlaku.Insyallah..

Liza nk minta tolong kwn2 doakan.Masalh Liza biar Liza settlekan.Biarlah n biarlah..Liza mls nk mngerohkankan keadaan.Cuma Liza susah hati,Mak Liza xsihat.Mlm td jumpa doc, doc pun terkejut tekanan darah mak tinggi.& kalau berterusan boleh jd strok.Mak byk pikir psl masalah wedd Liza.Kesian mak,byk pikir.Liza hanya mampu berdoa,berdoa n terus berdoa agar kesihatan mak bertambah baik.Tadi nak call,my sis xkasi sbb mak demam & perlukan rehat.

Sedih..kesian mak byk pikir.Cukuplah apa yg dh berlaku kat family Liza,hanya tuhan yg tahu.Tapi Liza nk mak sihat kembali.Nasib baik kat kg,2 org kakak Liza ada yg tolong tgk2kan mak.

Majlis dah xlama lg.Liza suruh mak Liza jgn pikir lg.Liza nk mak Liza relaks.berdoa & minta pertolongn dr Nya.Biarlah org buat kat kita jgn kita buat kat org lain.Mugkin mak terlalu emo & sedih,yela anak nak kahwin,tp mcm2 dugaan bertimpa2.

Kawan2,

doa2kan utk mak Liza ya..
& persiapan perkahwinan Liza berjalan dgn lancar...amin

4 comments:

Hunny Kitty said...

amin...semoga semuanya berjalan dengan lancar~

liyana said...

amin, smg mak liza cpt sihat & urusan perkahwinan berjalan lancar k :)

nak dekat2 mmg byk dugaan bertimpa2, pnh rasa suatu masa dulu, byk kn bsabar, Allah syg kita sbb tu Dia uji kita.. kuatkan hati k :)

~ NANA ~ said...

i doakan semoga semuanya selamat...amin :)

LittleSunshine said...

hunny kitty,liyana,nana: dear all...tq for ur support..sgt terharu..

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011