Thursday, September 22, 2011

Tolong sbb duit..bukan tolong sbb ikhlas...





Assalam my lovely friends..
Ok mood nk menulis sgt membuak2..KENAPA?...Orang sekarang mcm2 perangai..
Geram.....sgt geram..Ok liza ada masalah pasal brg2 kahwin Liza..
Ada la hamba Allah ni dgn rela mengofer Liza nk tolong..
Then Liza on je la..Sbb dia pun buat bisnes pasal kahwin ni..
Tunggu punya tunggu lg sebulan nak kahwin..
Liza mmg risau la ni..Dah settle semua..Liza dpt tahu apa yg dia ckp tu semua xserupa bikin..
Yang tu satu hal..Pastu Liza dapat tahu dia ambil kesempatan ..
Yang pasti budget RM200 jadi RM800...GILA..Liza dah la tgh budget negatif..
Mmg terukla...dulu janji lain..tp skrg lain..Adoi nk marah,tak reti nk marah..
Yang Liza xsangka..dia tolong sbb nk ambil keuntungan atas angin..bukan ikhlas..
Bakal pengantin comfomla byk nk guna duit..tapi xsangka dia cekik darah buat mcm tu..
Manusia skrg ni kerana  duit sanggup buat apa shj xberhati perut langsung..Cekik darah je..
Geram nya la Liza..xsangka jd mcm tu..mmg la wang boleh dicari..tp agak2 la nk buat mcm tu
kat bakal2 pengantin..Nak dirikan masjid ni..Tapi menyusahkan..Idiot!!!!!
Sekian!!!!

6 comments:

anaztasias nora aira said...

lizaaaa , banyak2 sabar ek dear. kuatkan semangat !!

LittleSunshine said...

Tu la nora.sedih2x.tp nk wat mcmane kn

Renee Meow said...

eiii..teroknye.. xyah la amek dari dia tu..better u mintak tlg B2B je tlg buatkan..ramai je yg bleh buat within ur budget tu... sabaar kay.. hope all goes well dear.. :)

Syima Syaz said...

cian liza..i pun dah terkena..

well, ntl kata renee...apa2 u try tanya dgn BBF dulu.sbb kat situ pun ramai blh tlg..

LittleSunshine said...

renee: amik xamik mmg dh terlmbt la..wawawa..mn la nk cover budget ni..duit oh duit..=(

shima: yup..mmg ada byk ak liza mntak tlg b2b lain..itupun dh byk cover..tanpa BBF..sapelah saya =)

Anonymous said...

hidup bersederhana...

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011