Tuesday, July 12, 2011

100 Days to go..

Holla frens..
Comform ramai yg sibuk boking ticker Air Asia kan?Promo sempena ulang tahun Air Asia tu sungguh berbaloi..Liza xdpt nk tempah sbb xtahu nk pergi mana.Reason ke 2, lps kahwin,sibuk nk simpan duit & berjimat cermat..hahahha..duit dh byk habis utk kahwin..=p

100 DAYS TO GO!!!!..ohh so scary..xlama lg kami akan berkahwin.Bersediakah Liza nk jadi seorang isteri yg taat kepada suami?Insyallah..Sungguh menakutkan..pejam celik lagi 100 days.Banyak yg xsettle lg ni..hurm...


Semangat nk kahwin tu ada.Tapi bila pikir masalh yg xsettle ni..hilang mood.Takut la kalau xsettle,mcmana ar Liza nk hadapi nya nnti..2 big problems yg sgt memberi masalah kepada Liza.

Mungkin ni semua cabaran dari Nya.Tapi kdg2 Liza ni xkuat semangat.Mengalir juga la air mata bila mengenangkan nasib ni.Sungguh kuat dugaan mu Ya Allah...Bukan senang nak senang dan bukan mudah nk susah..


ALIZA JOHAN semoga ko tabah hadapi nya...100 days to go!!! Chayok!!


9 comments:

UyaRayza said...

x lama dah liza hehehe..sabar ye..ape masalah liza meh sharing2 maybe uya ble tlg kn..

~ NANA ~ said...

go go go liza!

never give up okey :) juz follow the flow...

nnti lps da settle semua mesti u rasa sgt2 lega tau :)

LittleSunshine said...

uya: aah dulu put n dylla skrg liza plk dh rs bahang kawen..tq beb..hugs =)

nana: tu ar kena dgr nsht org yg berpengalaman ni..hehhehe..tq nana

Hunny Kitty said...

semoga semuanya di permudahkan...amin~

anaztasias nora aira said...

go go liza. aku 137 takut !!!

Syima Syaz said...

liza, nanti bila dah reach 100 ni, lagi pantas masa tu jln....

tapi rileks2 n cool je...k

LittleSunshine said...

hunny : amin...=)

nora: wahhh tahu xpe..takut

syima: adoii tetap takut..mcm xsnggup hadapi..ahaks

Renee Meow said...

happy preparing deaaarr... :D

LittleSunshine said...

renee; tengs dearrrrr

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011