Monday, November 22, 2010

Aidiladha

Hye..

opsss dah nk seminggu br aku nk coret2 psl raya haji.Entah la,mood malas aku dtg semula.Xpela..msh sempat nk share story dlm blog.Aku blk kg ( Temerloh ) mlm raya dgn my lovely Kamrul azman.Mcm biasa la driver ku tu..aku mls nk bwk kete,so better we all blk sm2.lgpun aku ct xlm..

Tu la untung nya.1 kg..senag nk kesana kesini..sm2.so xde la isu nk berebut2 blk kg.JEM!!!mcm biasa la.org2 pntai timur ramai blk..tp ktrg mlm tu..2 jam dh sampai..sbb ikut jln lama.jln tu rmai org xtau.so tu la best nya.walaupun jln tu gelap n menakutkan tp alhamdulillah..kami x sangkut dlm jem pun..nk compare ngn makcik aku..gerak dr kul 11.3o..pukul 3 pg br sampai..huk huk huk..

Thn ni Pakcik aku buat korban..alhamdulillah..Pik Tam nm glmour..he3..every year buat korban..ptt la rezeki pakcik aku sorang ni..murah jer..
Aku untung..sbb family mak aku ramai..so time raya mmg seronok berkumpul dgn sanak saudara n kazen2 aku yg ramai tu..menu AIDILADHA..kali ni ialah:

* Lemang
* Nasi Impit
* Rendang
* Mee Kari

4 JER.??isk isk,,byk lg sbnrnya yer..DODOL pun ada tau.wan aku mmg raja dodol.ha3.dodol tradisional lg.bukan senang nk cr..konon aku nk diet..aduiii,,tergoda lg..melantak.ya ampun..

Yg best bila jumpa family..Make up TIME..!!makcik aku ni..br berjinak2 dlm ilmu make up ni..so mcm biasa aku la ank sedara yg xtau malu..mengediks ..aku berangan2.kwen nnti makcik aku make up la..dpt free kan best..he3..suka suka..nnti aku upload yer..ok..tu je kot psl raya aidiladha.ape pun.sy syg big family sayer....muaxx



Lembu Yg Bakal Dikorbankan...




Make Up...Di Hari Raya Aidildha..Mengedikkss

No comments:

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011