Sunday, November 14, 2010

::: Save the Date :::



Salam..oppss dh pukul 11 mlm pun tp aku still lg xtido.xsedar diri,esok dah keje.
Iskkk..ok semua saya happy sgt2.dr td aku tersenyum sorang2 kat rumah.fuhhh nsb baik aku sorang je kat rumah ni lau x,mesti org ingt aku gile..ahaks.

Okiess.SAVE THE DATE means for * Aku nk Kawen! * Bunyi mcm gatal x?ahaks.Alhamdulillah setelah kami berdua diulit2 alam percintaan selama 9thn +++ akhirnya..my love say.."Jom Kite Kawen" VERY VERY THE COMEL ha3.Actly. family MAN ( my bf ) dah merisik raya puasa yg lepas.We all decide xmau tunang..Kawen trs.tp xtau la kalau2 ter tunang plk nnti.Txpe.xkisah la jnji Kami nk KAWEN!!

Pening2 pilih date.Mggu lps, aku dok search2 calendar 2011.Abes semua tarikh aku dok godam.Klau aku x kawen, xde makna laju2 aku sibuk cari kalendar 2011.hahahaha..kawen punya pasal..Now, dh msuk Nov..so aku pikir2 bulan Sept or Oct Nexyear.Aku dh conteng2 date mn sesuai..Tp aku merancang je la..sbb byk lg pihak2 yg perlu aku bgtau..Kedua2 belah pihak.So, aku dh settle n bgtau man..Alhamdulillah..man SETUJU!!!..Cuma we all kn mntak permision dulu..





..INSYALLAH 2011..


OHHHH..Im so happy.Kwn2 doakan ya,korang kan xsbr nk tgk kami berdua kawin.So,doa2kan la perjalanan kami ni.Apapun ni baru permulaan kami.Harap2 semuanya berjalan lancar..AMIN..

2 comments:

Intan Suhana said...

Kawen!kawen!kawen!
Hahaha..akhirny kawen jgk encik dan cik kambing ni..penat ak tggu smpai layu rumput2 ak yg lazat ni..hehehe..anyway congrats!musim sume org nak kawen.

Little Sunshine said...

Thanks! Thanks ! Thanks!
Xpe..su..rumput2 ko tu ko baja la..insyallah sept/oct nextyear..subur balik rumput ko..
thanks frens...nnti kite serbu wedding shasha dulu br aku.. :)

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011