Wednesday, November 24, 2010

Budget

Huwaaaaaaaaa..wawawa..

start2 dh nangis..td happy sgt.kejap jer bertukar sedih.bukan ape..aku dh la bosan skrg,duk umh sorang2.pastu bila bosan,mula pikir psl duit utk wedding preps aku.

em mana aku nk cr duit?tahukah korang bln ni br aku nk start kumpul duit..i have 10 month only..gilosss?duit hantaran lelaki???oo aku ni kan impian melangit tinggi.so comfom xcukup duit tu..he3..so Aliza Johan..sila sedar diri anda,..:P

Mesti bakal pengantin have same prob mcm aku ni kan?kecuali la yg parents2 or bakal suami yg kaya rayer.aku ni bakal pengantin yg biasa je.Mengikut kira2 ktrg dulu kurang2 20k aku kn ada..wowowowowowo kan best 20k rupiah shj..tgk aku sudah gilessss.

Okies..semangat utk berjimat cermat..kumpul duit byk2..sapa yg sudi sedekah amat dialu2 kan.. =)

1 comment:

Ajwedding said...

Ni coment dr puan intan su..dia xcoment kat fb..aku tlg copy..::


aku nak sedekah komen bleh?

aku pn tak kumpul duit pn time kawen..hikkss..(pecah rahsia)

caranya?
1.beli barang time sale-ada yg kitorg beli dekat sethaun sblm mcm perfume or bahan2 gubahan hntran mcm ribbon n such
2.amik pakej awal2 supaya bleh bayar ansuran-aku amek pakej asing2 spy dptla kawtim dgn dorg byr 3-4kali..hehe..
3.cuba tanya2 makcik pokcik yg mana sudi sponsor apa2 mcm kek ke,snacks,kuih utk guest
4.beli apa2 pn dlm kuantiti banyak utk dpt hrga borong-tpi klo ko nak 5 je tkyah la beli smpai 100..ok?haha
5.jgn kesah apa org nak kata-asalkan ko puas hati n tak papa kedana lps kawen
6.selalu doa dan yakin rezeki itu ada dimana2 lagi2 utk benda baik gini

kawen ak habis rm25k tmsk htran,mas kawin,cincin sume n kenduri dua2 belah..save tak?hehe..well..agak ngelat la..sbb rmh ruzed habis dlm 3k je..heheheheh

sekian saja terima kasih.

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011