Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha




rasa macam baru je sambut hari raya puasa, tup tup dah hari raya aidiladha esok kan..
ramai ke yang cuti hari nie eh?

aku ct 2 hari jer..jumaat dh keje.actually aku nk cuti smpai ahad,maklumlah cuti
thn berlambak2 lg tp tu la.aku ni jns workholic.so mcm xberani nk tgglkan keje ber+
byk prob kt pdg skrg.so kiranya aku korbankan masa/cuti la..korban juga..ahaks.

oppss dh pukul 5, pkl 12 td aku dh chow, tp sbb mls drive blk,tumpang man,aku
kena la tggu die habis keje dulu.mybe mlm br gerak..tik tok tik tok..cptla mlm..xsbr nk blk temerloh ni.nk jumpa my big family kt kg..termasuk la kambing2 wan aku..:)

Okies..time buat wish..............................





selamat hari raya aidiladha buat semua.
mintak maaf zahir batin yerh atas apa dosa melaser mengeji menghanjeng dan perkara yang sewaktu dengannya baik dalam blog nie mau pun berdepan depan.
eh raya aidiladha boleh mintak maaf jugak kan?

dan semoga apa juga pengorbanan yang kita lakukan untuk orang yang kita sayang, kita lakukan dengan keikhlasan dan kerelaan. bukan sebaliknya.

salam aidiladha semua…. :)


xoxo

No comments:

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011