Wednesday, November 24, 2010

Happy

Hye..

Tulis lagi dlm blog...bukan apa saya happy sgt2 sejak 2 menjak ni..Man dh bersedia dh nk discuss ttg kawen.be4 ni aku sll ckp sorang2..so SAYA SGT HAPPY!!!!..klau u all nk tau..Man muda 2thn dariku..tp aku jer nmpak muda..kuikui.So,dia sll mcm xbersedia nk kawe,aku ni plk pompuan xnyempat2 nk kawen.he3..Man rasa dia byk lg xpuas enjoy..So start bln ni setiap kali keluar,mcm2 kami discuss ttg tanggungjawab n perihal rumahtangga.

Utk persediaan kenduri,man byk serah kat aku,sbb dia kureng skit..aku ckp..sediakan duit shj..he3..mlm smlm we all lepak kat BANGI KOPITIAM..gombak..

Man excited nk discuss ape yg perlu dia start..Aku ckp..duit!!!!...he3..yela ada duit semua nyer jadi.dah la aku ni berangan xhengat..yg kelakar..dgn pertolongan tisu n kertas yg comel,kami conteng2 ttg budget n hantaran..xpe2..kira2 permulaan n suka2..aku pun dh siap checklist wedding..tggl nk conteng2 jer..

Pesanan utk Man :

Abg,ija syg abg tau..Hopefully thn dpn bln 1o kita kawin..hrp2 semuanya berjln dgn lancar..muahhh....



Okies..ni 1step aku prepare,,byk lg..xstart,,bukan apa..duit xde..br nk start kumpull..sgt teruk kitrg ber2 ni..ahaks



Guna tisu kat kopitiam tu jer..hik hik hik

No comments:

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011