Monday, December 13, 2010

Cameron

::: Salam :::


Kembali bekerja..setelah 2 hari cuti..ahaks..Liza bukan keja gomen or opis wekend cuti..keje ngn operation ni..sabtu wajib kerja.So cuti mmg la ahad jer & PH.
Ok baru2 ni..berdating ke Cameron.Jauh kitrg jln n decide pun last minit.Xtau la nk jd ape ngn kami ni.Spptnya ms ni kn berjimat cermat, tp tu la bosan xtau nk berjln ke mana.Pg Sabtu br terhegeh2 pergi Cameron.

Actly, Cameron ni ada sejarah skit ttg hubungan kitrg.Byk kejadian sbb ms mula2 berkawan sek men.Kami ikut rombongan sek.So, setelah 8thn berlalu, we all imbas la kembali saat knk2 riang dulu. :P

Aku xborong sgt sayur sbb, xde sape kat umah..jus beli utk kwn2 je.Yg penting aku beli bunga.tu la aku sibuk sgt.tp xramai sgt la org juak bunga,ms dulu ramai, mybe penjual or petani lbh suka tnm sayur kot.

Kami sampai tghari pun adehh,ramai sgt org,maklumla cuti sek.Hujan sekejap,punya la sejuk.nsb baik aku bwk sweater.Man xbwk,so dptla rembat kat psr mlm Cameron.Best nya gi tmpat sejuk2 ni.Byk dh berubah waktu aku last pergi.Mana2 aku pergi xsah melawat pdg golf.he3..haruslah kerja golf, kn la tgk kualiti pdg org.Boleh tahan cantik rumput sana..Green pun dr jauh nmpak smooth.

Aku xselesa plk hari tu, bdn pula xsihat,angin kot.So lepak2 yg dekat2 jer.Then, Man belikan kaktus.Sbb dia tau aku mls jg pokok yg leceh.he3.Beli 7pasu kecil = RM10.murah kan..Mlm tu we all makan kat mamak je,sbb aku nk mkn roti canai.Mamak tu sebelah Starbuck Cofee,1st time aku tgk.Starbuck sebelah mamak.;P
Hari ni, bilik opis aku wangi bau bunga2,1 pun aku xletak kat umah.Baik aku letak dlm opis..lg best.hahaha..ok tgk picca pulak:

::: Gambar2 kenangan :::




:: Aku tgh Cari Bunga ::



:: Like dis caler.Letak sebelah monitor com opis ::




::: Cantik tak :::




:: Mamak or Satrbuck???he2::




p/s: next...destination..emm tak tau la..mn kami nk serbu

No comments:

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011