Friday, December 31, 2010

Gudbye 2010- My resolutions 2011



Salam..

Lagi berapa jam lagi kita akan menyambut tahun baru 2011. Saya rasa tahun ni, tahun baru akan disambut meriah sbb kita menang bola sepak..ha3.Mcm biasa xcelebrate kat mana2 hnya duduk rumah,dgr bunga api pun dh cukup memadai.X suka tempat2 yg penuh dgn lautan manusia =) Lagipun Mak otw dtg ke KL so, mybe bwk mak gi shopping..

Alhamdulillah, Tahun 2010, byk kenangan manis...pahit pun tentu ada..yang dah lepas jgn dikenang lg..kecuali perkara yg Happy =)..genap setahun bekerja under client.So far amat berpuas hati walaupun geram berurusan dgn org yg sgt cerewet.2010,merupakan peningkatan besar dlm kerjaya ku.Thanks sbb bg kenaikan gaji yg sgt sgt memuaskan..Luv U Saujana..

Family = semakin besar dgn penambahan ank2 saudara & sepupu.My lovely aunty pun dah selamat dijabkabulkan tggl lg 2 org lovely aunty.Cepat2 ya..xsabar nk dapat pakcik baru =)

2010 jugak 1st time naik flight.iaitu ketika berusia 26.isk buat malu jer.Kenangan indah di BALI,Indonesia tidak dpt ku lupakan.Rasa teringin pergi lg bersama bf tersayang.& wish for my honeymoon..lalalalala.

Lagi.lagi.lagi..2010, juga telah dirisik.sgt happy. n tggu 2011..akan diijabkabulkan.amin..

OK...xsempat nk bebel lama2..coz nk gi amik mak & adik..nnti lambat plak..

To all my frens..HAPPY NEW YEAR 2011...


3 comments:

iedchan said...

semoga berjaya capai azam tahun ni...happy new year :P

R-YuzSha said...

happy new year..
May u get what you wish for..
InsyaAllah..

LittleSunshine said...

iedchan & R-Yuzsha: Happy new year gak utk korang!!!!

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011