Monday, January 3, 2011

Karnival Pengantin +++++

Salam..

1 entry on 2011..lambat update sebab demam..lol.... 010111 ( demam ) =(

Org lain semua cuti aku gak yg keje,nk buat mcmane next wek ada tournoment so aku kn buat preparation.kalau x, hancusss n berbakul2 kn marah free dr bos.

Jumaat ( 31 dec )

- Kerja kejap, then bwk mak gi shopping kat Shah alam.
- Singgah seketika di Karnival pengantin @ Stadium Melawati..Sape B2B pergi?
Kebetulan ada di s.alam aku pun ambil peluang usha2.Selama 30mnt dlm tu apa yg aku dapat?? ini dia...






















KEEP SLIM







Only rm29.90



Murah kan?? 3 TREATMENT + FREE CREAM...harga asal package ni 200+++ / 2hours++ treatment..Voucher ni expired 28 feb 2011..so ada lg 2 bulan..Xsbr nk buat temujanji n pergi KEEP SLIM terdekat..Selain tu dpt Calendar 2011 plus mcm2 voucher & pen.Sgt2 berbaloi..bukan senang nk dpt promotion mcm ni.


itu je aku tgk..kat karnival..yg lain2 amik pamplet n baca kat umah =)..ni picca yg aku amik masa pergi Karnival Pengantin..


::: Entrance :::




::: The Pelamin :::




Cantikkan?Purple + White + Cream


::: Baju2 Pengantin yg sempat Aku Snap :::






1 & 2 JAN 2011










- Hanya duduk kat rumah, rest,makan ubat,tgk tv..konon nk shopping..semuanya hancurssss sbb demam.Beralih tahun kot.tu yang demam..aishh..sbr2.Alhamdulillah.. 3jan 2011 dah sihat..yeayyy boleh pergi kerja!!!

6 comments:

"cikkin" said...

kesian die demam time new year..x pe..next week boley samb shopping lagi..=)

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

mase pegi pameran pengantin kat klcc dulu pon ade amik facial keep slim tp rm49.90. Tp x pegi, da expired pon 31 dec 2010.. adoi..

LittleSunshine said...

cikkin= sgt kesian..YES dis year xdpt ape2 pun..tggu CNY sale la.. =)

kasut pink= uiss rugi lor..xgunakn voucher tu.liza pun takut gak ni kot2 terlupa or terbuzy..he3

iedchan said...

saya nak pg jugak karnival pengantin..tapi cik tunang malas...huhuh

anaztasias aira said...

saya suka dengan kerusinya !!

LittleSunshine said...

iedchan: sm la kita,sbb tu liza pergi ngn mak & adik..nk ajak pasangan..emmmm...ha3..

anaztasias: kerusi tu lebar..n bentuk dia lain dr lain..

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011