Tuesday, December 28, 2010

Sorry,Blame it On mE..

Hye..to all bloggers & silent bloggers.

hujan renyai dr maghrib tadi sampai sekarang xberhenti lg.Mood pun mendung ala2 renyai juga mcm hujan kat luar tu.Status sgt emo.Entry pasal kahwin pun xde mood nk tulis.Nk search pun turut sekali =(

Susah kan nk puaskan hati semua org?Kadang2 kita ckp pun salah, kita tgk pun salah,kita diam pun salah.Memang tu lumrah kehidupan yang mcm2 ada.Pahit,Masin,Manis,Masam.Pelbagai perisa.Saya tak pandai berkata2,saya xtau mcmana nk luahkan.Tp itulah keadaan saya sekarang.Sedih.Mengeluh dalam blog/penuliasan.Mungkin meringankan beban yang ada.Nasib baik En Bf outstation,kalau x,mesti dia menjadi mangsa emo saya.

Dugaan hidup memang mencabar.Ibarat mcm roda, ada naik & turun.Happy & Sedih.
Tingkahlaku manusia,aduhai macam2 yang nk jaga.Betul ke apa yang saya buat tu betul?Betul ke apa yang saya cakap tu betul?Yang pasti saya tertekan sekarang sbb seseorang.Saya tak seperti yang dia sangkakan.Nak buat mcmana dia salahkan saya juga.
Hanya diam je la mampu saya lakukan..sangat sedih.Cakap lebih2 nnti, mmg dipersalahkan juga.Siapala saya untuk mengajar orang yg lebih tua dari saya.

All bloggers,saya nk minta maaf juga,sekiranya,apa yang ditulis,membuat korang rasa menyampah atau meluat.Saya tidak pandai menulis & menarik minat orang.Kadang2 tidak perasan membuat org rasa errrrkkkkkkk....

Ok sedang mncari mood yang telah hilang..Sila doakan saya =)

3 comments:

Byzura Mj (By) said...

biasalah tu.. kita buat emo kita.. layankan aje...

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

It's ok.. seskali mst ade keluar perasaan emo tu kan..

LittleSunshine said...

byzura: layan je la perasaan emo tu..
sabar2x..thanks

kasut pink: dh ok ckit..mlm td penat melayan emo tu..thanks

Save the Date


* Merisik : 13/9/2010
* Engagement: Maybe No
* Solemization: 21Oct2011
* HerReception:22Oct2011
* HisReception:23Oct2011